Kje smo ?

Vas Padna leži v neposrednem zaledju Slovenske Obale  oziroma v osrčju Slovenske Istre. Od Ljubljane je oddaljena 115 kilometrov (A1/H5/E751/11)  in od Trsta 32 kilometrov (SS202/SS15/H5/E751/11). Izhodišče  cestnih povezav do Padne iz obeh omenjenih smeri predstavlja Koper.

V Kopru sledite smeri Šmarje, Poreč, Pula (mejni prehod Dragonja-SLO/CRO). Po približno desetih kilometrih pri prometni usmerjevalni tabli 'Padna' zavijte levo v hrib (11/E751/11).

Alternativne povezave:

- Iz Kopra lahko nadaljujete pot po obalni cesti mimo Izole in Portoroža do Lucije, kjer kmalu za tamkajšnjo bencinsko črpalko zavijte levo na lokalno cesto v smer vasi Korte. Iz vasi se spustite v dolino in zavijte desno na glavno cesto Koper-mejni prehod Dragonja. Po nekaj sto metrih pri prometni usmerjevalni tabli 'Padna' zavijte levo v hrib (111/lokalna-nekategorizirana/E751/11).

- Od Portoroža in Lucije lahko pot nadaljujete vse do mejnega prehoda Sečovlje (SLO-CRO), kjer tik pred carinskim terminalom zavijete levo ter po povezovalni lokalni cesti peljete do križišča z glavno cesto Koper-mejni prehod Dragonja (SLO-CRO). Tam zavijete levo proti Kopru in po približno dveh kilometrih pri prometni usmerjevalni tabli 'Padna' zavijte desno v hrib (111/lokalna-nekategorizirana/E751/11).